3 Stopnja za merjenje in kalibriranje injektorjev diz šob + računalniški program original

3 Stopnja za merjenje in kalibriranje injektorjev diz šob + računalniški program original

POPRAVILO-OBNOVA-TESTIRANJE-KODIRANJE-ODKUP TER PRODAJA NOVIH INJEKTORJEV

Kategorija: Oznaka:

Kalibracija injektorja :  z elektronskim primerjalnikom in programsko opremo za preverjanje parametrov dinamične zmogljivosti, upora, indukcije in izolacije magnetnega ventila.

nastavitev vseh injektorjev po tovarniških nastavitvah,merjenje upora vzmeti, za vse ostalo po telefonu .

Kaj se zgodi po približno 100.000 km skupnega železniškega sistema? 

Najpogostejše težave so:

  • Trd ali močan vžig
  • Izguba moči ali izklop motorja pri pospeševanju ali preobremenitvi
  • Črni dim in povečana poraba goriva
  • Nemirno brez dela
  • Tresenje in “klik” motorja v srednjem območju
  • Povišanje ravni olja v motornem bloku zaradi “puščanja”
  • Rad na mahove (valove)

Kaj se zgodi v samem injektorju?
Za   pravilno delovanje injektorja običajne višine je treba izpolniti štiri osnovne parametre, na katerih temelji delovanje, in sicer razmerje visokega tlaka, mehanskih sil v mehanizmu, hidravličnih površin in elektromagnetnega vzbujanja.

Ker nečistoče v gorivu, vodi ali drugih medijih lahko poškodujejo fino toleranco v injektorju, lahko pride do notranjih uporov mehanskega sklopa, kar povzroči zapoznele reakcije in motnje vbrizganega goriva!

Privacy Settings saved!
Politika zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Za nemoteno delovanje spletne trgovine uporabljamo piškotke.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Decline all Services
Accept all Services