Kalibracija injektorja : z elektronskim primerjalnikom in programsko opremo za preverjanje parametrov dinamične zmogljivosti, upora, indukcije in izolacije magnetnega ventila.
nastavitev vseh injektorjev po tovarniških nastavitvah,merjenje upora vzmeti, za vse ostalo po telefonu .
Kaj se zgodi po približno 100.000 km skupnega železniškega sistema?
Najpogostejše težave so:
- Trd ali močan vžig
- Izguba moči ali izklop motorja pri pospeševanju ali preobremenitvi
- Črni dim in povečana poraba goriva
- Nemirno brez dela
- Tresenje in “klik” motorja v srednjem območju
- Povišanje ravni olja v motornem bloku zaradi “puščanja”
- Rad na mahove (valove)
Kaj se zgodi v samem injektorju?
Za pravilno delovanje injektorja običajne višine je treba izpolniti štiri osnovne parametre, na katerih temelji delovanje, in sicer razmerje visokega tlaka, mehanskih sil v mehanizmu, hidravličnih površin in elektromagnetnega vzbujanja.
Ker nečistoče v gorivu, vodi ali drugih medijih lahko poškodujejo fino toleranco v injektorju, lahko pride do notranjih uporov mehanskega sklopa, kar povzroči zapoznele reakcije in motnje vbrizganega goriva!